No Title
cv: 2272 bekijken ------------------------------<-<- pagina terug
  • Reageer per email
  • Bel voor bemiddeling
  • Naar alle CV's



Office Manager, Directiesecretaresse
Amsterdam
In overleg
opdracht in: Zakelijke dienstverlening

Basisopleiding
01-09-1981 t/m 31-05-1986 HAVO


00-00-1986 t/m 00-06-1998 Typecursus Scheidegger
00-00-1989 t/m 00-00-1989 Putting People First (klantgerichtheidscursus)
00-00-1989 t/m 00-00-1989 Engelse handelscorrespondentie Schoevers
00-00-1994 t/m 00-00-1995 Cursus Psychologie (inleiding)
01-11-1996 t/m 01-12-2000 Certificaat bedrijfshulpverlening
00-00-2000 t/m 00-00-2000 Financiële Basiskennis (MKB)

Na 14 jaar in loondienst te hebben gewerkt, ben ik begin 2001 gestart met
Draaijer Office Management. Werkzaamheden kunnen zowel op lokatie als vanuit
het vestigingsadres van Draaijer Office Management gedaan worden.
Het afgelopen half jaar heb ik mij bezig gehouden met het opzetten van een
projectsecretariaat voor de gebouwendienst van een grote universiteit, heb ik
intake gesprekken afgenomen bij kandidaten die zich inschreven bij een
Werving- en Selectiebureau, mailingen verzorgd, een archief opgezet en ik doe
30 uur per maand de financiële administratie van een Marketing en Consultancy
kantoor.
Voor bijna alle administratieve en secretariële klussen kan ik ingezet worden!


periode:01-03-2001 t/m 00-00-0000
functie:Eigenaar
bedrijf:Draaijer Office Management
omschrijving:Mijn eigen bedrijf!
Ik kan administratieve en secretariële werkzaamheden voor u uitvoeren, zowel
bij u op kantoor als vanuit het vestigingsadres van Draaijer Office
Management. Heeft u vragen, neem dan contact op per telefoon of e-mail.

periode:07-03-1998 t/m 17-10-1990
functie:Afdelingssecretaresse
omschrijving:Opzetten van een afdelingssecretariaat t.b.v. een bedrijf dat de
abonnementenadministratie voor bedrijven beheert.

periode:15-04-1996 t/m 28-02-2001
functie:Office Manager
omschrijving:Verzorgen van financiele administratie, projectadministratie,
management
rapportages, personeelszaken, inkoop, beheer wagenpark, beheer verzekeringen.

periode:14-03-1993 t/m 31-03-1996
functie:Directie secretaresse
omschrijving:Secretaresse voor een belegger in zakelijk onroerend goed.
Boekhouding en
bankzaken, contacten met partners en verkopers van onroerende goederen,
correspondentie, mailingen, databasebeheer, inkoop en systeembeheer.

periode:01-12-1992 t/m 28-02-1993
functie:Medewerkster Customer Services
omschrijving:Probleemoplossend werk voor een bedrijf dat
tijdschriftenabonnementen beheert
voor bedrijven.

periode:22-10-1990 t/m 30-11-1992
functie:Secretaresse
omschrijving:Secretariële werkzaamheden voor een bedrijf dat kantoormeubilair e.d.
verkoopt.

periode:01-04-1987 t/m 04-03-1988
functie:Administratief medewerkster
omschrijving:Secretariële en administratieve werkzaamheden voor een zeef- en
offsetdrukkerij.