www.
Filadelphia.nl
rechtstreeks inhuren van freelance ICT professionals
No Title
cv:
2078
bekijken
------------------------------
<-<- pagina terug
Reageer per email
Bel voor bemiddeling
Naar alle CV's
Tweeten
Functie:
Boekhouder, Office Manager, Secretaresse, Directiesecretaresse, P en O -er
Woonplaats:
Lelystad
Beschikbaar:
In overleg
Zoekt:
opdracht in: Zakelijke dienstverlening, Personeel en Organisatie
Website:
Opleiding:
Basisopleiding
01-08-1975 t/m 01-06-1979 MAVO
01-08-1979 t/m 01-06-1981 HAVO
Vakkennis:
01-01-1982 t/m 01-02-1982 typen
01-09-1986 t/m 01-06-1987 juridisch secretaresse
01-01-1988 t/m 01-06-1989 management assistente
01-10-2000 t/m 01-01-2002 praktijkdiploma boekhouden
Ervaring:
periode:06-12-2000 t/m heden
functie:secretaresse/boekhouder (ondernemer)
bedrijf:HBM Office Support te Lelystad
omschrijving:Als ondernemer verleen ik secretariele en (financieel) administratieve
diensten aan (startende) ondernemers, stichtingen en verenigingen op
permanente of projectbasis.
periode:01-04-1995 t/m heden
functie:administratief medewerkster
bedrijf:St. Slachtofferhulp Flevoland te Lelystad
omschrijving:Correspondentie, agendabeheer, notuleren bestuurs- en
stafvergaderingen,
voorbereiden en begeleiden interne cursussen, personeelszaken, ziekte- en
vakantieregistratie, financiele administratie, opstellen jaarverslagen,
opstellen begrotingen, hulp bij opstellen en controle jaarrekeningen,
archiveren, data-entry, uitbetaling salarissen/facturen/declaraties, inkoop
kantoorartikelen, begeleiding overige administratieve krachten.
periode:01-04-1993 t/m 01-04-1995
functie:secretaresse
bedrijf:Randstad Uitzendbureau te Lelystad
omschrijving:secretariele werkzaamheden bij diverse bedrijven
periode:01-07-1991 t/m 01-04-1993
functie:notarieel en boekhoudkundig medewerkster
bedrijf:Notariskantoor Entjes te Lelystad
omschrijving:typen akten, boekhouding
periode:01-04-1988 t/m 01-07-1991
functie:secretaresse
bedrijf:Coopers & Lybrand
omschrijving:Correspondentie, agendabeheer, archiveren, data-entry
clientenbestand,
personeelszaken, urenregistratie, inkoopfacturen, onkostendeclaraties
personeel, leiding geven typekamer, redigeerwerk, vakantie- en
ziekteregistratie, inkoop kantoorartikelen, notuleren MT-vergaderingen.
periode:01-02-1988 t/m 01-04-1988
functie:secretaresse
bedrijf:Randstad Uitzendbureau Haarlem/Lelystad
omschrijving:secretariele werkzaamheden bij diverse bedrijven
periode:01-07-1987 t/m 01-02-1988
functie:juridisch secretaresse
bedrijf:Pot & Jonker te Haarlem
omschrijving:typen processtukken en akten (ook via dictafoon), urenregistratie,
correspondentie, agendabeheer.
periode:01-01-1984 t/m 01-07-1987
functie:administratief medewerkster
bedrijf:Bellaplast Nederland BV te Boesingheliede
omschrijving:in- en verkoop handelsartikelen, voorraadadministratie,
debiteurenadministratie, inkoop kantoorartikelen, correspondentie,
telefoon/fax/telex bedienen, facturering, kas/bank/giro verwerke, budgetten
uitwerken, offertes maken.
periode:01-10-1983 t/m 01-01-1984
functie:administratief medewerkster
bedrijf:Ondernemers College te Haarlem
omschrijving:Ziekteregistratie leerlingen, correspondentie.
periode:01-01-1982 t/m 01-10-1983
functie:receptioniste/telefoniste
bedrijf:HCR Iepenhove te Bloemendaal
omschrijving:Kamer- en restaurantreserveringen maken, in- en uitchecken gasten,
kasregistratie, telefoon/telex/fax bedienen, menukaarten typen,
correspondentie
Ik zoek mensen
informatie
inschrijven
alle CV's bekijken
Ik zoek werk
informatie
inschrijven
login eigen cv
vacatures
contact
links