www.
Filadelphia.nl
rechtstreeks inhuren van freelance ICT professionals
No Title
cv:
1904
bekijken
------------------------------
<-<- pagina terug
Reageer per email
Bel voor bemiddeling
Naar alle CV's
Tweeten
Functie:
Consultant, Hoofd Administratie, Boekhouder, Administrateur, Sr. Consultant
Woonplaats:
Roosendaal
Beschikbaar:
In overleg
Zoekt:
opdracht in: Informatietechnologie, Zakelijke dienstverlening, Management en Consultancy
Website:
Opleiding:
Basisopleiding
01-09-1974 t/m 01-06-1978 mavo
01-09-1978 t/m 01-06-1981 meao
Vakkennis:
01-09-1989 t/m 01-06-1990 mba
01-09-1990 t/m 01-06-1993 spd1
01-09-1993 t/m 01-06-1996 spd2
Cursussen en bedrijfsopleidingen
excel,word, BaaN4, BaaNerp,excel,word, BaaN4, BaaNerp,
Ervaring:
periode:01-05-2000 t/m heden
functie:Financial consultant
bedrijf:ProConsult Nederland BV
omschrijving:ProConsult Nederland ervaring (2000 – heden):
· Sinds april 2000 medeoprichter en mede-eigenaar ProConsult Nederland BV. Als
neventaak verantwoordelijk voor de financiële administratie, zoals het doen
van belastingopgaven BTW, LB en VPB, debiteuren- en crediteurenadministratie
en het betalingsverkeer. Verzorgen verslaglegging richting mede-vennoten.
· Sinds mei 2000 werkzaam als Finance Consultant op de internationale helpdesk
bij Baan Nederland, waarbij ik, als een van de meest ervaren medewerkers,
optrad als troubleshooter en vraagbaak voor klanten en nieuwe medewerkers. Als
neventaak had ik het bezoeken van Baan klanten op locatie om gesignaleerde
problemen ter plaatse op te lossen, dit in overleg met de verantwoordelijken,
zoals controller, hoofd administratie of eindgebruikers
· Begeleidende rol als projectleider bij euro-conversie in Triton 3.1b2 door
middel van een door betreffende klant zelf ontwikkeld en geschreven
conversieprogramma.
· Begeleidende rol als externe projectleider bij de euro-conversie in Triton
3.1b7.
· Begeleiden van diverse Euroconversie in BaaN 4c4.
· Optimaliseren van de volledige financiële administratie bij een middelgroot
produktiebedrijf
· Kleine optimalisaties van delen van de administratie bij diverse
produktiebedrijven
periode:01-08-1996 t/m 01-05-2000
functie:Financial consultant
bedrijf:Kobra (later CSC)
omschrijving:CSC-Kobra vanaf 1996 - 2000
· Internationale helpdesk, met als voornaamste taken het ondersteunen en
oplossen van problemen bij klanten, tevens bezoeken van Baan klanten op
locatie om ter plekke de gesignaleerde problemen op te lossen.
· Helpdesk van Vanenburg Business Systems, met als voornaamste taak om in een
speciaal team de backlog te reduceren.
· Implementeren van Triton 3.1 en BaaN 4 Finance bij diverse klanten, onder
andere verkooporganisaties en productiebedrijven.
· Optimaliseren van Triton 3.1 en BaaN 4 Finance bij diverse klanten
· Diverse malen als pre-sales consultant meegewerkt aan demonstraties,
presentaties en het voorbereiden en uitwerken van door de mogelijk klant
aangegeven business cases.
periode:01-09-1983 t/m 01-08-1996
functie:diverse administratieve functies
bedrijf:Nederlandse Spoorwegen
omschrijving:· Assistent Personeelszaken (1983-1985)
Als administratief assistent bij de sector Wegonderhoud van het hoofd P&O
verantwoordelijk voor het administratief verwerken van de urenstaten t.b.v. de
rij- en rusttijden regeling, verweken declaratiestaten, aanvragen
vervoerbewijzen, verwerken kinderbijslagformulieren, werkgeversverklaring,
etc
· Crediteurenadministrateur (1985-1986)
Verantwoordelijk voor het verwerken van de inkoopfacturen en het volgen van de
betalingen hierop binnen de sector Gebouwenonderhoud waar jaarlijks zo’n 5000
inkoopfacturen verwerkt moesten worden. Tevens verantwoordelijk voor de
aansluiting van de subadministratie met het grootboek.
· Projectadministrateur (1986-1988)
Verantwoordelijk voor de totale administratieve begeleiding van de diverse
bouwkundige nieuwbouw- en onderhoudsprojecten binnen de sector Gebouwen.
De
betreffende functie had als voornaamste taken:
· Het volgen en administratief vastleggen van de technische begrotingen en de
toegewezen budgetten.
· Het administratief vastleggen van inkoop- en verkoopfacturen van de diverse
projecten en het volgen van de betalingen hierop.
· Het signaleren van overschrijdingen van budgetten.
· Het maken van budgetaanvragen en financieringsvoorstellen.
· verantwoordelijk voor de financiële rapportages op basis van de
inkoopfacturen en te verwachtte factureringen en eventuele bijstellingen van
het budget aan projectleider(s) en hoofd administratie
het als financieel verantwoordelijke deelnemen aan en het verzorgen van de
verslaglegging van bouwvergaderingen, aanbestedingen en prijsafspraken
· Assistent Controller(bij een facilitair bedrijf van de Nederlandse
Spoorwegen in de periode 1988-1993)
Verantwoordelijk voor budget- en investeringsaanvragen en de volledige
financiële administratie Het maken van kostprijsberekening en het
voorbereiden van de rapportages en begrotingen, uitvoeren van maand-,
kwartaal- en jaarafsluitingen, alsmede de dagelijkse leiding over een 4-tal
medewerkers.
Als gevolg van een door een reorganisatie ontstane vacature waarnemend
Controller geworden gedurende ongeveer een jaar.
· Hoofd administratie(bij een facilitair bedrijf van de Nederlandse Spoorwegen
in de periode 1993-1996)
Met als voornaamste taken financiële rapportages, controleren/corrigeren van
de volledige boekhouding, het maken van begrotingen, uitvoeren van maand-,
kwartaal- en jaarafsluiting en de dagelijks leiding en aansturing over en van
een 6-tal medewerkers, tevens plaatsvervangend Controller. Als intern
projectleider verantwoordelijk voor de implementatie van (toen) Triton3.0
Finance. In een latere fase betrokken bij de implementatie van Distribution en
Manufactering en de upgrading naar Triton 3.1a en 3.1b.
Ik zoek mensen
informatie
inschrijven
alle CV's bekijken
Ik zoek werk
informatie
inschrijven
login eigen cv
vacatures
contact
links