www.
Filadelphia.nl
rechtstreeks inhuren van freelance ICT professionals
No Title
cv:
1643
bekijken
------------------------------
<-<- pagina terug
Reageer per email
Bel voor bemiddeling
Naar alle CV's
Tweeten
Functie:
Office Manager, Secretaresse, Directiesecretaresse
Woonplaats:
Beschikbaar:
In overleg
Zoekt:
opdracht in: Zakelijke dienstverlening
Website:
Opleiding:
Basisopleiding
31-07-1975 t/m 01-06-1980 Havo
01-08-1980 t/m 01-06-1981 Schoevers - rec. informatrices
01-09-1982 t/m 01-07-1983 SEPR
01-09-1984 t/m 01-07-1985 PR & Voorlichting
01-01-1992 t/m 01-01-1993 Office Management
10-10-1997 t/m 12-10-1997 Onderhandelen - Metavisie
01-09-1998 t/m 01-11-2000 Nevi -1 inkoper
Vakkennis:
Detachering:
Door verschillende leuke en minder leuke oorzaken kan het zijn dat een
organisatie tijdelijk iemand op locatie nodig heeft. Als freelancer ben ik
gewend zijn om op ad-hoc basis in te vallen. Ik beheers alle Microsoft
pakketten en spreek de meeste moderne talen vloeiend, daarnaast basiskennis
van Spaans + Grieks. Doordat ik over een flinke dosis relevante werkervaring
beschik, kan ik mijzelf snel en efficiënt inwerken. Op deze manier kan ik snel
een oplossing bieden bij:
zwangerschapsverlof
aanloopperiode naar vaste aanstelling
opstarten van projecten
ziekte
piek-drukte
Analyse Secretariaat
Indien nodig kunt u mij inzetten om een analyse te maken van werkprocessen,
communicatielijnen en procedures binnen secretariaten.
Ook het opstellen en implementeren van een secretariaatshandboek behoort tot
de mogelijkheden.
Secretariaatsservice
Steeds meer organisaties besteden hun (project) administratie uit. Vanuit mijn
eigen kantoor, voorzien van alle moderne communicatiemiddelen biedt ik o.a. de
volgende diensten:
mailing en correspondentie
financiële administratie
faxservice
data-entry
notuleren
evenementenorganisatie
vertalingen in alle moderne talen
webdesign
De voordelen zijn evident; behalve besparingen op loonkosten, opleidingen en
aanschaf op meubilair, apparatuur en software, heeft u voortaan één business
unit die al uw administratieve en ondersteunende taken regelt.
Trefwoorden: flexibel, loyaal, gemotiveerd, gezonde dosis humor, enthousiast,
kwaliteitsbewust.
Ervaring:
periode:01-11-2001 t/m 01-02-2002
functie:Organisatiedeskundige bij een gezondheidsinstelling
bedrijf:Vonk Office Support ( eigen onderneming)
omschrijving:- Analyse maken van werkprocessen, communicatielijnen en
procedures
van een P & O secretariaat
- Presentatie van een rapport met adviezen t.a.v. verbeter- en
verkortingstrajecten.
- Opstellen en implementeren van een secretariaatshandboek
periode:01-11-2001 t/m 23-11-2001
functie:Organisator bij groot landelijke energie bedrijf
bedrijf:Vonk Office Support ( eigen onderneming)
omschrijving:Organisatie van een Family-day voor alle werknemers en hun
gezinsleden.
periode:01-03-2001 t/m 26-04-2002
functie:Interim Office Manager bij een ICT-bedrijf
bedrijf:Vonk Office Support ( eigen onderneming)
omschrijving:- Verantwoordelijk voor roll-out van het project.
- Opzetten van back-office
- Implementeren van Document-Controle System
- W & S van vaste officemanager en overig secretarieel personeel
- Organisatie van een team-event
- Organisatie van een verhuizing
- Verslaglegging van wekelijkse engelstalige project-meeting
- Agendabeheer
- Boeken van reizen en hotels
periode:01-07-2000 t/m 01-03-2001
functie:Inkoper
bedrijf:PricewaterhouseCoopers
omschrijving:als inkoper ge-outsourced naar PricewaterhouseCoopers.
Feitelijk veranderde alleen het dienstverband.
lokatie bleef Nortel Networks B.V.
periode:01-04-1999 t/m 01-07-2000
functie:Inkoper
bedrijf:Nortel Networks b.v.
omschrijving:Inkoop-afdeling mede ingericht en opgezet, samen met
manager-inkoop.
Verantwoordingsgebied: Noord-Europa
periode:01-01-1990 t/m 01-04-1999
functie:Marktcoördinator
bedrijf:Arboz Delfland
omschrijving:verschillende funktie´s doorlopen: laatste twee;
-Coördinator verzuimsecretariaat.
-Marktcoördinator, verantwoordelijk voor het ontwikkelen en
uitvoeren van een actief acquisitie-beleid, met daarnaast een
adviserende rol voor het MKB t.a.v. de veranderde wetgeving van de
ziektewet.
periode:01-04-1987 t/m 01-01-1990
functie:hostess
bedrijf:Holland International
omschrijving:gedetacheerd op verschillende locatie´s in voornamelijk Zuid-Europa.
periode:01-08-1981 t/m 01-04-1987
functie:secretaresse
bedrijf:Scholengemeenschap Uden (N-Br)
omschrijving:secretaresse met daarnaast organisatie en begeleiden van jeugdreizen
Ik zoek mensen
informatie
inschrijven
alle CV's bekijken
Ik zoek werk
informatie
inschrijven
login eigen cv
vacatures
contact
links