www.
Filadelphia.nl
rechtstreeks inhuren van freelance ICT professionals
No Title
cv:
1300
bekijken
------------------------------
<-<- pagina terug
Reageer per email
Bel voor bemiddeling
Naar alle CV's
Tweeten
Functie:
Office Manager, Secretaresse, Directiesecretaresse
Woonplaats:
NIEUWVEEN
Beschikbaar:
In overleg
Zoekt:
opdracht in: Zakelijke dienstverlening
Website:
Opleiding:
Basisopleiding
01-08-1979 t/m 01-06-1985 HAVO
Vakkennis:
01-08-1985 t/m 01-06-1986 Schoevers Receptioniste Informatrice
01-10-1992 t/m 01-06-1993 Management-Assistente 1 (ISW)
01-10-1993 t/m 01-06-1994 Management-Assistente 2 (ISW)
01-10-1999 t/m 01-06-2000 Cambridge First Certificate
01-10-2001 Studie Vertaler-Engels
LRK Secretariële en Management Ondersteuning is een dienstverlenend bedrijf,
dat secretariële ondersteuning in de ruimste zin van het woord aanbiedt. De
werkzaamheden kunnen zowel bij de opdrachtgever als vanuit het eigen kantoor
uitgevoerd worden.
Ervaring:
periode:07-02-2000 t/m 03-08-2001
functie:secretaresse
bedrijf:Amerikaans farmaceutisch bedrijf
omschrijving:Deze functie heb ik via een uitzendbureau vervuld. De
werkzaamheden voor de
afdeling Global Research and Development waren: agendabeheer,
correspondentie,
archiveren, officemanagement, vertalen stukken t.b.v. Amerikaans
moederbedrijf, enz.
periode:01-10-1998 t/m 01-01-2000
functie:directiesecretaresse
bedrijf:revalidatiecentrum
omschrijving:Ondersteunen van de Raad van Bestuur, bestaande uit een algemeen
directeur en
directeur Onderwijs & Arbeidsintegratie, in de meest algemene zin.
Het zelfstandig voeren van correspondentie.
Afhandelen van binnenkomende post (sorteren, distribueren, waar mogelijk aktie
nemen en follow-up bewaken).
Telefoonbehandeling.
Beheren en bewaken van agenda, planning en organisatie afspraken,etc.
Voorbereiden en organiseren van interne en externe vergaderingen, het
notuleren hiervan en het bewaken van de follow-up.
Zelfstandig onderhouden van contacten met managers van de bedrijfsonderdelen
en externe relaties.
Verantwoordelijk voor het beheer van algemeen archief.
Ontvangen van bezoekers, gastvrouwrol.
periode:01-08-1997 t/m 01-10-1998
functie:secretaresse
bedrijf:uitzendbureaus
omschrijving:In deze periode heb ik via uitzendbureaus op parttime basis
verschillende
functies vervuld onder meer als secretaresse van de financieel directeur van
een groot cateringbedrijf, secretaresse van een districtschef van de politie
Amsterdam-Amstelland, secretaresse bij een bureau dat via psychologisch
onderzoek probeerde te bepalen of sollicitanten/medewerkers van bedrijven voor
een bepaalde functie geschikt waren of geschikt gemaakt konden worden.
periode:15-02-1997 t/m 01-08-1997
functie:management assistente/office manager
bedrijf:vereniging
omschrijving:Deze functie heb ik vervuld ten behoeve van de algemeen directeur
en de
algemeen voorzitter van het Hoofdbestuur van een vereniging die de belangen
behartigt van allen die op enigerlei wijze deelnemen aan het verkeer. De
werkzaamheden bestonden uit:
Beheer en bewaking van druk bezette agenda van de directeur.
Alle inkomende post voorbewerken (distribueren, screenen, actie nemen waar
mogelijk, follow-up bewaken).
Zelfstandig onderhouden van veelvuldige telefonische contacten met o.a.
secretarissen, Hoofdbestuur, diverse Ministeries, BOVAG, ANWB, adviseurs en
diverse toeleveranciers.
Verantwoordelijk voor het voorbereiden, organiseren en notuleren van
bijeenkomsten en vergaderingen (Hoofdbestuur, Staf, Directeuren-overleg) en
het adequaat bewaken van de follow-up.
Het zelfstandig voeren van correspondentie, het redigeren van rapporten,
verslagen en presentaties.
Opzet en beheer van algemeen management archief, documentatie-verzorging.
Gastvrouwrol.
Verrichten van een aantal coördinerende taken ten behoeve van de algemeen
voorzitter van de RAI Vereniging.
Verantwoordelijk voor kantoorautomatisering.
Beheer en bewaking van interne informatievoorziening.
Betrokken bij PR-gerichte activiteiten (organisatie bijeenkomsten, recepties,
kantoorevenementen).
Toezien op de representativiteit van kantoor.
Bewaken huisstijl.
Algemene facilitaire zaken, gebouwbeheer, etc.
Inkoop van huishoudelijke artikelen, kantoorartikelen en apparatuur.
Planning en organisatie van afspraken, uitnodigen sollicitanten,
correspondentie, etc.
Onderhouden van contacten, maken van afspraken en afhandelen van
routine-aangelegenheden met uitzendbureaus, werving- en selectiebureaus,
adviesbureaus en overige derden.
Verantwoordelijk voor opzet en beheer van algemeen P&O-archief en
specifiek beheer van personeelsdossiers.
Registratie van contracten, ziek- en betermeldingen en vakantiedagen.
periode:01-10-1993 t/m 06-02-1997
functie:directiesecretaresse
bedrijf:grote drukkerij
omschrijving:Assisteren van Directeur Personeel & Organisatie in de meest
algemene
zin.
Afhandelen van binnenkomende post (sorteren, distribueren, waar mogelijk aktie
nemen en follow-up bewaken).
Het verzorgen en uitwerken van contracten, rapporten, verslagen en
presentaties met behulp van Word, Excel en Powerpoint.
Beheren en bewaken van agenda, planning en organisatie afspraken, uitnodigen
sollicitanten, etc.
Voorbereiden en organiseren van interne en externe vergaderingen, het
notuleren hiervan en het bewaken van de follow-up.
Het voorbereiden van het overleg met de Centrale Ondernemingsraad.
Zelfstandig onderhouden van contacten met uitzendbureaus, wervingbureaus,
adviesbureaus alsook met de Hoofden P&O, Raad van Bestuur, directeuren van
de bedrijven, vakbonden, werkgevers-organisatie, leasemaatschappij,
pensioenadviesbureau en overige toeleveranciers.
Loketfunctie: Opvangen van vragen van medewerkers op HR-gebied, gedeeltelijk
(al dan niet na ruggespraak) zelf beantwoorden, gedeeltelijk doorverwijzen.
Verantwoordelijk voor het beheer van algemeen archief en specifiek beheer van
personeelsdossiers.
Het assisteren van stafmedewerkers bij zaken als o.a. management development,
juridische zaken, verzekeringen, arbeidsvoorwaarden (beoordelingsronde,
contracten, enz.).
Ontvangen van bezoekers, gastvrouwrol.
Verrichten van werkzaamheden voortkomend uit
nevenactiviteiten/-bestuursfuncties van de directeur Personeel &
Organisatie.
Het vervangen van het hoofd secretariaat bij afwezigheid tijdens ziekte en/of
vakantie.
periode:01-07-1989 t/m 01-10-1993
functie:secretaresse
bedrijf:grote drukkerij
omschrijving:In deze periode ben ik werkzaam geweest als de secretaresse van de
directeur
Algemene Zaken en het hoofd Personeel & Organisatie. De werkzaamheden
bestonden onder andere uit agendabeheer, correspondentie (zelfstandig en van
dictaat), archiveren, enz.
periode:08-12-1986 t/m 01-07-1989
functie:secretaresse
bedrijf:grote uitgever
omschrijving:In deze periode heb ik gewerkt als secretaresse op de afdeling
Juridische
Zaken van een grote uitgeverij. De werkzaamheden bestonden onder andere uit
agendabeheer, uitwerken correspondentie van concept/dictafoon/dictaat,
archiveren.
Ik zoek mensen
informatie
inschrijven
alle CV's bekijken
Ik zoek werk
informatie
inschrijven
login eigen cv
vacatures
contact
links