www.
Filadelphia.nl
rechtstreeks inhuren van freelance ICT professionals
No Title
cv:
1295
bekijken
------------------------------
<-<- pagina terug
Reageer per email
Bel voor bemiddeling
Naar alle CV's
Tweeten
Functie:
Party-Manager, Database beheerder, Boekhouder, Secretaresse
Woonplaats:
Den Haag
Beschikbaar:
In overleg
Zoekt:
opdracht in: Horeca, Informatietechnologie, Zakelijke dienstverlening
Website:
Opleiding:
Basisopleiding
01-09-1989 t/m 31-06-1994 HAVO
Vakkennis:
01-09-1994 t/m 31-06-1996 HBO Toerisme
01-02-2000 HBO Management (schriftelijk bij de LOI)
Cursussen en bedrijfsopleidingen
01-05-2001 t/m 31-08-2001 Horeca Ondernemers Vaardigheden
(middenstandsdiploma)
01-12-2001 Houder Administratiekantoor01-05-2001 t/m 31-08-2001 Horeca Ondernemers Vaardigheden
(middenstandsdiploma)
01-12-2001 Houder Administratiekantoor
Werkzaamheden worden uitgevoerd vanaf het eigen bureau. Niet inzetbaar op
locatie.
In het bezit van printer en pc voorzien van MS Office, Access, boekhoudpakket
Informer, internet (ADSL), e-mail en divese grafische software. Ruime ervaring
met deze pakketten.
Inzetbaar voor éénmalige opdrachten of langdurige projecten, klein of
omvangrijk.
Ervaring:
periode:29-01-2001 t/m heden
functie:Financieel administratief medewerker
bedrijf:Charitatieve instelling
omschrijving:Verantwoordelijk voor het voeren van een tweetal financiële
administraties,
opstellen van rapportages, meewerken aan het samenstellen van de
jaarafsluiting en bijdragen aan verbeteringen en standaardisering binnen het
bedrijf.
periode:01-01-2001 t/m heden
functie:Houder administratiekantoor
bedrijf:A.S.K. 4 Assistance
omschrijving:Dit administratie en secretariaatskantoor verzorgt (financieel)
administratieve en secretariële ondersteuning voor bedrijven. Werkzaamheden
bestaan o.a. uit het verzorgen van mailings, database beheer, offrering en/of
facturering, data-entry, uitwerking van presentaties, rapporten en verslagen,
e-mail beantwoording, boekhoudkundige werkzaamheden.
periode:01-07-1999 t/m 31-12-2001
functie:(financieel) administratief medewerker
bedrijf:Zeezeilreizen
omschrijving:Stichting die zeilreizen organiseert; telefonisch te woord staan van de
klanten en vrijwilligers en diverse administratieve taken als: verstrekken van
informatie, opstellen en versturen van allerhande correspondentie, aannemen en
bevestigen van boekingen, zorgdragen voor de verstrekking van reispapieren en
reisgegevens, afsluiten van reis- en/of annuleringsverzekeringen, voorbereiden
van de reizen, deelnemers begeleiden op Schiphol, reserveren van vluchten,
bussen en hotelovernachtingen, facturatie en controle op de betalingen,
financiële administratie van de reisbureau afdeling en promotie-artikelen
verkoop (inclusief voorraadbeheer), meedenken met het management over
eventuele veranderingen en verbeteringen binnen de organisatie, etc.
periode:01-04-1999 t/m 31-06-1999
functie:Sales assistent
bedrijf:Petrochemisch bedrijf
omschrijving:Aannemen van de telefoon, agendabeheer, diverse administratieve
taken ter
ondersteuning van de drie sales managers, verwerken van orderaanvragen, maken
van offertes en bevestigingen, filen en archiveren
periode:02-01-1999 t/m 30-02-1999
functie:Afdelingssecretaresse
bedrijf:ICT-bedrijf
omschrijving:Aannemen van de telefoon, agendabeheer, diverse administratieve
taken voor de
managers van de afdeling, postafhandeling, wekelijks overleg met het
afdelingshoofd over de binnengekomen stukken en de eventueel te nemen acties,
voorbereiden van vergaderingen
periode:01-09-1998 t/m 31-12-1998
functie:Medewerker telefonische reserveringen
bedrijf:Luchtvaartmaatschappij
omschrijving:Te woord staan van klanten, vragen met betrekking tot vluchten en
tarieven
beantwoorden, maken, wijzigen en annuleren van boekingen in Nederlands en
Engels, telefonisch inchecken, controleren en corrigeren teruggekomen
reserveringen en indien noodzakelijk de klant hierover informeren, bevestigen
wachtlijstplaatsen, etc.
periode:01-07-1997 t/m 31-08-1998
functie:Sales assistent
bedrijf:Party-cateraar
omschrijving:Aannemen van de telefoon, te woord staan van klanten, voeren van
verkoopgesprekken, aannemen en maken van offertes, plannen en aftersales,
updaten van klantenbestand, filen en archiveren. Meedenken tijdens het
offreren en organiseren van grote evenementen en samenstellen van het
verkoopboek. Tijdens grote evenementen en op hoogtijdagen tevens werkzaam als
hostess en partymanager
Ik zoek mensen
informatie
inschrijven
alle CV's bekijken
Ik zoek werk
informatie
inschrijven
login eigen cv
vacatures
contact
links